[ Print ]  [ Close ]

http://ece.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22437   , 1403/02/19


دکتر حداد عادل بر نقش دانشگاه ها و نخبگان در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد

دکتر حداد عادل در حاشیه برگزاری مراسم 'شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران' در دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو باخبرنگار روابط عمومی دانشگاه ، بر اهمیت نقش دانشگاهها و نخبگان در ایجاد حماسه پرشور در انتخابات تاکید کرد و گفت: دانشگاه ها باید به نحو علمی و منطقی مردم را با واقعیات انقلاب آشنا کنند و با بیان پیشرفت های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم را امیدوارتر سازند. راهبرد دشمن ایجاد ناامیدی در مردم و نسل جوان است و دانشگاه باید با ایجاد امیدواری به نحو علمی و و واقعی پیشرفت های علمی و صنعتی کشور را که بسیاری از آنها حاصل تلاش دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان است را تبیین نمایند.
وی گفت: جهاد تبیین و مقابله با تحریف هایی که از سوی دشمنان صورت می گیرد بسیار از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است که با توجه به مرجعیتی که استادان در بین مردم جامعه دارند نقش دانشگاهها و اساتید نیز دراین خصوص بسیار حائز اهمیت است و باید نقش خود را به خوبی در این راستا ایفا نمایند.
وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه مولود انقلاب و سرآمد دانشگاه های کشور در ایجاد مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات گفت: دانشگاه تربیت مدرس دانشگاهی استادپرور است و با توجه به شآن بالای این دانشگاه در این خصوص بسیار نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.


14:31 - يکشنبه 29 بهمن 1402    /    شماره خبر : 22437    /    تعداد نمايش خبر : 349