متن کامل خبر

برنامه پیاده‌روی به شهرستانک ویژه بانوان برگزار شد

خلاصه خبر: این برنامه با حضور دانشجویان گرامی و بصورت یک روزه برگزار گردید.

صبح جمعه 10 اسفند ماه 97، ساعت 7:00 صبح، راهی سفر به شهرستانک شدیم.
بعد از گذراندن مدت زمانی کوتاه و همراه شدن با دانشجویان دانشکده کشاورزی، در مسیر جاده چالوس قرار گرفتیم. قصد داشتیم به شهرستانک برویم ولی به علت شرایط نامسائد جوی و بارش برف به صلاح دید مربی محترم (آقای مهندس نصیر علیزاده) به سمت روستای خور که مسافت کمتری داشت راهی شدیم.
روستای خور البرز از توابع شهر کرج در استان البرز و در ۱۷ کیلومتری کرج و در مسیر جاده چالوس قرار دارد. این روستا علاوه بر طبیعت زیبا دارای پیشینه تاریخی نیز است.
به نظر می‌رسد نامگذاری روستای خور به دلیل آب و هوای خوب و مناسب، ابتدا از کلمات خوب یا خرداد گرفته شده و با مرور زمان تبدیل به خور شده‌است.
از جاذبه‌های روستای خور می‌توان به «آبشار خور» ، «پیست اسکی خور» اشاره کرد. این پیست به طول ۱۸۵۰ متر و داشتن ۱۸ میله طولانی‌ترین پیست اسکی ایران است. از دیگر جاذبه‌های این روستا، «قله گندم چال»، «بقعه امامزاده شاهزاده عسکری» و «تپه دژبر» است.
پس از رسیدن به روستا راهی مسیر شدیم و بعد از حدود 45 دقیقه پیاده روی، به محل مورد نظر رسیده و پس از اندکی استراحت و صرف ناهار برگشتیم. حدود ساعت 14:00 به محل اتوبوس بازگشتیم و در نهایت ساعت 17:30 در دانشگاه پیاده شدیم.
برگزاری این برنامه خوب حاصل تلاش و همکاری مسئولان محترم تربیت بدنی دانشگاه با انجمن کوه نوردی دانشجویان دانشگاه است. در اینجا از همه آنها به ویژه جناب آقای دکتر رستگار و آقایان فلاح، فرج اللهی و مربی گرامی مهندس نصیر علیزاده صمیمانه تشکر کنیم.